mcarterbrown.com
 

Showing results 1 to 40 of 98
Search took 0.01 seconds.
Search: Posts Made By: Infinity_Max
Forum: The Yard Sale 05-03-2013, 07:45 PM
Replies: 21
Views: 1,327
Posted By Infinity_Max
Bump

Bump
Forum: The Yard Sale 04-23-2013, 09:10 PM
Replies: 21
Views: 1,327
Posted By Infinity_Max
Sounds good. I'll post if they get bought, but I...

Sounds good. I'll post if they get bought, but I think you're good. Like the sig man!
Forum: Sheridan 04-20-2013, 12:41 PM
Replies: 7
Views: 250
Posted By Infinity_Max
Yes long beard its yours. I'm removing the valve...

Yes long beard its yours. I'm removing the valve for a new longer barrel and feed tube, to match Better with a quick change. I think the tool I got from Titus is just too bigm
Forum: Sheridan 04-19-2013, 05:39 PM
Replies: 21
Views: 643
Posted By Infinity_Max
Yup, I realize this now. I'm just going to cut a...

Yup, I realize this now. I'm just going to cut a quick strip.
Forum: Sheridan 04-19-2013, 05:17 PM
Replies: 7
Views: 250
Posted By Infinity_Max
Sorry. Was frustrated and didn't type clearly. I...

Sorry. Was frustrated and didn't type clearly. I have the tool. Got it from Titus. Just have no idea how to USE it. Tried with both ends. Nothing.
Forum: Sheridan 04-19-2013, 05:00 PM
Replies: 7
Views: 250
Posted By Infinity_Max
valve removal problem

Mainly... how the EFF do you do it? It looks like I'm supposed supposed to slot the square end into the square hole, but it doesn't fit.
Forum: Sheridan 04-19-2013, 08:16 AM
Replies: 21
Views: 643
Posted By Infinity_Max
OK thanks, just wanted to make sure I was using...

OK thanks, just wanted to make sure I was using it property. And this slot can be made with a dremel and a few files, yes?
Forum: Sheridan 04-18-2013, 10:18 PM
Replies: 21
Views: 643
Posted By Infinity_Max
Wait, remove the cocking lug? When I took the...

Wait, remove the cocking lug? When I took the bolt out, I just depressed the little post and slid it out. Did I do something wrong?
Forum: The Yard Sale 04-17-2013, 05:33 PM
Replies: 21
Views: 1,327
Posted By Infinity_Max
Bump! New terms!

Bump! New terms!
Forum: Sheridan 04-17-2013, 05:07 PM
Replies: 21
Views: 643
Posted By Infinity_Max
It is, yes. I just need to figure out how to...

It is, yes. I just need to figure out how to remove the busted sight post. The torch is multi use from what I gather. And I'll bear that in mind about the slot when my valve tool gets here. Thanks!
Forum: Sheridan 04-16-2013, 10:49 PM
Replies: 21
Views: 643
Posted By Infinity_Max
Bump. Updated question list at the top.

Bump. Updated question list at the top.
Forum: Sheridan 04-15-2013, 10:23 PM
Replies: 21
Views: 643
Posted By Infinity_Max
Yeah, I get the operation, and its a definite...

Yeah, I get the operation, and its a definite bonus. But Im also a pretty looks minded individual. WO I'm gonna see about a longer barrel and maybe feed tube. But that's all in the future. Right now...
Forum: Sheridan 04-15-2013, 08:23 PM
Replies: 21
Views: 643
Posted By Infinity_Max
See, that's what I THOUGHT I did... hmm... also,...

See, that's what I THOUGHT I did... hmm... also, as a person who is new to tapping and threading and whatnot, how do I remove the current blockage? And when I screw it in, will I need something to...
Forum: Sheridan 04-15-2013, 07:36 PM
Replies: 21
Views: 643
Posted By Infinity_Max
Sorry, I should have been clearer. I meant MY...

Sorry, I should have been clearer. I meant MY pic, that I put into first post. When I figure bout how to clear the current hole, I'll be putting on a stock sight from baccis
Forum: Feedback 04-15-2013, 07:29 PM
Replies: 244
Views: 7,596
Posted By Infinity_Max
Bought a PGP

Bought a pgp from him, his posting had all the salient facts, shipped quick, answered all my questions. Great seller!
Forum: Sheridan 04-15-2013, 06:29 PM
Replies: 21
Views: 643
Posted By Infinity_Max
Any ideas why the pic doesn't show? Hosted on...

Any ideas why the pic doesn't show? Hosted on photo bucket.
Forum: Sheridan 04-15-2013, 06:08 PM
Replies: 21
Views: 643
Posted By Infinity_Max
OK, I'll check through. And yeah, it would be a...

OK, I'll check through. And yeah, it would be a lot handier. So you don't think that there'd be any parts floating around the bst?
Forum: Sheridan 04-15-2013, 05:54 PM
Replies: 21
Views: 643
Posted By Infinity_Max
I was going to put a RVA, but I just really don't...

I was going to put a RVA, but I just really don't like the look of a fast changer. I don't know. It just pools the lines for me. I see a lot of stuff about efficiency, and cartridge vs non cartridge....
Forum: Sheridan 04-15-2013, 05:33 PM
Replies: 21
Views: 643
Posted By Infinity_Max
my first brass gun

I just bought a pgp, in good working order, from long beard. It is non cartridge, with the bolt bearing thing. Missing sights. I'll get pictures up later. I have access to a decent shop, the usual...
Forum: The Yard Sale 08-30-2012, 10:33 PM
Replies: 21
Views: 1,327
Posted By Infinity_Max
Actually yeah ive meant to for like a week, im...

Actually yeah ive meant to for like a week, im just busy and a bum. But yeah im not planning on bumping this anymore. Thanks for all the love for these grips. Anynody in arlington tx check out d...
Forum: The Yard Sale 08-29-2012, 05:13 PM
Replies: 21
Views: 1,327
Posted By Infinity_Max
Bump

Bump
Forum: The Yard Sale 08-28-2012, 09:34 PM
Replies: 21
Views: 1,327
Posted By Infinity_Max
Bump. At the lowest price. Will also consider...

Bump. At the lowest price. Will also consider trade for a good metric socket set.
Forum: The Yard Sale 08-27-2012, 06:44 PM
Replies: 21
Views: 1,327
Posted By Infinity_Max
Haha thats actually one of the first things I...

Haha thats actually one of the first things I thought when I found out where they were made!
Forum: The Yard Sale 08-26-2012, 08:22 PM
Replies: 21
Views: 1,327
Posted By Infinity_Max
Bump!

Bump!
Forum: The Yard Sale 08-24-2012, 04:46 PM
Replies: 21
Views: 1,327
Posted By Infinity_Max
Bump

Bump
Forum: The Yard Sale 08-23-2012, 09:02 PM
Replies: 21
Views: 1,327
Posted By Infinity_Max
Itd hafta be one heck of a trade. Some nice brass...

Itd hafta be one heck of a trade. Some nice brass perhaps. Im really looking for cash for my bonner project. But hey offer away, at the very least ill get some new gun porn to drool over!
Forum: The Yard Sale 08-23-2012, 10:29 AM
Replies: 21
Views: 1,327
Posted By Infinity_Max
Yes indeed they are. Free of chips etc too.

Yes indeed they are. Free of chips etc too.
Forum: The Yard Sale 08-22-2012, 10:42 PM
Replies: 21
Views: 1,327
Posted By Infinity_Max
Thanks for the image and the compliment. Yeah...

Thanks for the image and the compliment. Yeah theyre really nice, if I had a 1911 I would definitely keep them but I need money for the bike so theyve gotta go!
Forum: The Yard Sale 08-22-2012, 07:13 PM
Replies: 21
Views: 1,327
Posted By Infinity_Max
Hmmm my apologies the image doesnt appear to be...

Hmmm my apologies the image doesnt appear to be visible. But just click on it and it will pop up!
Forum: The Yard Sale 08-22-2012, 07:12 PM
Replies: 21
Views: 1,327
Posted By Infinity_Max
Custom 1911 grips made in istanbul

Hey! I'm bumping this back up looking to sell it for money to work on my pgp, trade for anything brass, including non working guns, or for services (like if you make grips or do wood burning...
Forum: Ask The Experts 01-01-2012, 11:51 AM
Replies: 3
Views: 374
Posted By Infinity_Max
Thanks. Ill go with the 8. My local field doesn't...

Thanks. Ill go with the 8. My local field doesn't like first strikes. Thanks!
Forum: Ask The Experts 12-31-2011, 01:27 PM
Replies: 3
Views: 374
Posted By Infinity_Max
Difference between T8 and T8.1?

I'm thinking of getting into pistol play, and I'm looking at the TIberius pistols. What's the difference between the T8 and the T.1? Also, what sort of maintenence can I expect, and common problems?
Forum: MCB Reviews It 12-28-2011, 11:13 AM
Replies: 4
Views: 989
Posted By Infinity_Max
The word document version does have a picture,...

The word document version does have a picture, but I already had to play with it to get all the gaps right in this format, and I decided to be sort of lazy. And yeah, the Aegis is a pretty solid...
Forum: MCB Reviews It 12-27-2011, 10:16 PM
Replies: 4
Views: 989
Posted By Infinity_Max
No advice on things I could do better, things you...

No advice on things I could do better, things you might like?
Forum: MCB Reviews It 12-27-2011, 12:39 AM
Replies: 4
Views: 989
Posted By Infinity_Max
My first review: Sog Twitch II

Preface: I've always loved knives, and have decided to start reviewing them starting with a few from my collection. I figured I'd post it up here for some constuctive criticism because I know it's...
Forum: Ask The Experts 12-05-2010, 11:38 AM
Replies: 2
Views: 193
Posted By Infinity_Max
Stripping a 3357?

I'm was cruising around looking at custom pumps today, and I got to wondering. I've seen polished brass, engraved brass, nickel plated, all that good stuff, but only on guns like the PGP or other...
Forum: Ask The Experts 11-02-2010, 09:03 PM
Replies: 10
Views: 1,844
Posted By Infinity_Max
Dang. I don't think letting it sit for a few...

Dang. I don't think letting it sit for a few weeks will be possible. I don't smoke (under age) but I do carry it when I'm not in school, and if I'm not in company that would be bothered by it, I play...
Forum: Ask The Experts 10-31-2010, 02:16 PM
Replies: 10
Views: 1,844
Posted By Infinity_Max
I agree, although I didn't know the thing with...

I agree, although I didn't know the thing with the bag. I thought the fuel evaporated over about three days. Does the bag keep it in?
Forum: Ask The Experts 10-30-2010, 10:00 PM
Replies: 10
Views: 1,844
Posted By Infinity_Max
How long will it take brass to patina?

This isn't technically a paintball question, but it will be answered with PB related knowledge, and General Chat didn't seem to fit. Assuming the brass was mirror polished new yesterday, and I've...
Forum: WTB 09-23-2010, 05:10 PM
Replies: 5
Views: 164
Posted By Infinity_Max
Bump

Bump
Showing results 1 to 40 of 98

 
Forum Jump

All times are GMT -4. The time now is 02:13 PM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.6
Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO
© MCB Network LLC